Kampania „HEJT” firmy Adar wzbudza kontrowersje sama spotykając się z hejtem. Czy słusznie?
Spedycja Adar po przyjętej pozytywnie kampanii wideo zwracającej uwagę na trud pracy kierowcy „Najtrudniejsza branża świata” zdecydowała się na zrealizowanie kolejnego jeszcze bardziej kontrowersyjnego materiału. Nowe wideo „HEJT” pokazuje trud pracy kierowcy z zupełnie innej strony. Skupia się na niezrozumieniu wielu aspektów tej pracy przez ludzi nie mających jakiegokolwiek pojęcia o branży transportowej, jak również o pracy samych kierowców zawodowych. Są to typowi „hejterzy”, którzy pomimo braku wiedzy nie mają żadnych oporów by krytykować i oceniać kierowców. Film porusza faktyczny, istotny problem. Jest wzruszający i poruszający, a przede wszystkim kontrowersyjny: tłem wypowiadanych przez lektora autentycznych hejtów, są sceny z życia wzięte ukazujące wyrzeczenia z jakimi często związana jest ta niedoceniana przez wielu praca.
Kontrowersje są na tyle duże, że w ciągu dwóch dni, ten krótki spot podzielił samych kierowców. Jedni wychwalają wideo gratulując bardzo udanej kampanii. Drudzy natomiast krytykują autorów nagrania, być może nie rozumiejąc jego intencji i wylewają na niego „hejt”, o którym właśnie w nim mowa… Jak widać, to że jest to najtrudniejsza branża świata dotyczy wielu aspektów.
Ocenę z reguły subiektywną pozostawiamy każdemu z osobna:
Foto: YouTube, Kanał Adar, „HEJT”